Jak złożyć skargę do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego?



Linki sponsorowane

Skargę do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego możemy złożyć w chwili, gdy bank nie odpowiedział w ciągu 30 dni na naszą reklamację lub nie uznał naszych roszczeń. W Bankowym Arbitrażu Konsumenckim rozpatrywane są spory do 8 tysięcy złotych(chodzi o główną kwotę domaganego się roszczenia bez ewentualnych odsetek). Wniosek należy złożyć osobiście w Biurze Arbitra Bankowego lub za pomocą poczty. Opłata za wniosek wynosi 50 zł (przy kwotach sporu do 50 zł opłata wynosi jedynie 20 zł). Bank ma 2 tygodnie na ustosunkowanie się do wnioskowanej skargi. Nasze roszczenia muszą zostać spełnione w ciągu 14 dni w przypadku, gdy Arbiter Bankowy wyda pozytywne orzeczenie w naszej sprawie.
Jakie informacje należy zawrzeć we wniosku?
– imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny
– wskazanie banku (nazwa oddziału, adres siedziby)
– precyzyjne uzasadnienie żądania
– wartość przedmiotu sporu
– dokument stwierdzający zakończenie postępowania reklamacyjnego lub oświadczenie o braku odpowiedzi ze strony banku na naszą reklamację

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 8.0/10 (1 vote cast)
Jak złożyć skargę do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego?, 8.0 out of 10 based on 1 rating
10 czerwca 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

commentluv
Przeczytaj inne:
Na co należy zwracać uwagę przy firmowym koncie walutowym?

W Polsce firmowe konta walutowe zakładają przeważnie podmioty gospodarcze będące aktywne w handlu zagranicznym. Konto walutowe jest szczególnie użyteczne przy...

Zamknij