Współpraca PKO BP z Value Media i Cube Group



Linki sponsorowane

Zakończył się przetarg na wybór interaktywnego domu mediowego dla Banku PKO BP. Obsługą całej Grupy Kapitałowej w obszarze zakupu oraz obsługi mediów elektronicznych zajmie się przez najbliższy rok konsorcjum Value Media i Cube Group. O wyborze tych firm przesądziła innowacyjność koncepcji strategicznych oraz niskie koszty w stosunku do proponowanych działań. Głównym zadaniem domu mediowego Value Media będzie kompleksowe doradztwo, monitoring i raportowanie działań.

Natomiast agencja Cube Group zajmie się prowadzeniem działań marketingowych w wyszukiwarkach, które wspierają realizację kampanii w Internecie. Lider bankowości w Polsce zamierza aktywnie działać na polu mediów elektronicznych. PKO BP chce wyznaczać trendy komunikacyjne w mediach elektronicznych oraz nowe formy obecności w Internecie. Dotychczas Bank PKO BP współpracował z dwiema agencjami interaktywnymi OS3 i K2.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
31 maja 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

commentluv
Przeczytaj inne:
Czy przelewy z karty kredytowej są darmowe

Posiadacze kart kredytowych doskonale orientują się w temacie kosztów wypłat gotówkowych (dokonywanych w bankomatach). Przy transakcjach gotówkowych odsetki naliczane są...

Zamknij