Obsługa klientów detalicznych w Banku HSBC



Linki sponsorowane

HSBC Bank Polska postanowił zrezygnować z oferowania usług dla klientów indywidualnych. Jest to jedno z założeń strategii działania banku realizowanej do 2013 roku. Bank chce się skupić na klientach korporacyjnych i instytucjonalnych. Grupa HSBC zamierza także do 2013 roku obniżyć koszty działalności o ok. 3,5 miliarda złotych. W tym celu przeprowadzone będą badania rynkowe w 38 krajach(w których działa bank).

Wyniki tych badań będą miały decydujący wpływ w podejmowaniu decyzji dotyczącej kontynuacji obsługi klientów detalicznych w pozostałych krajach. Usługi dla klientów indywidualnych w Polsce będą dostępne do 28 października bieżącego roku. Niestety po tym okresie klienci HSBC muszą przenieść swoje środki pieniężne do innego banku. W przypadku posiadaczy kredytów hipotecznych termin ten może ulec wydłużeniu z racji charakteru produktu bankowego.

HSBC Bank Polska pozycjonuje działanie w obszarze klientów korporacyjnych ponieważ sądzi, że jest to dobra droga do zrównoważonego i dochodowego rozwoju. Bank do dyspozycji obecnych klientów detalicznych(ok. 30 tysięcy osób) oddelegował specjalnych doradców w celu przekazywania informacji o zachodzących zmianach w HSBC Polska.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
30 lipca 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

commentluv
Przeczytaj inne:
Jak i gdzie zgłosić utratę dokumentów?

Wyłudzanie kredytów w Polsce jest bardzo poważnym zjawiskiem. Świadczą o tym statystyki: w ubiegłym roku próbowano wyłudzić kredyty na wartość...

Zamknij