Alior Bank laureatem nagrody dla najbardziej podziwianej marki bankowej



Linki sponsorowane

14 kwietnia bieżącego roku, odbyła się jedenasta konferencja Pentor Research International – poświęcona sektorowi bankowości. Podczas konferencji: Lamparty 2010 przyznawane są nagrody dla najbardziej podziwianej marki bankowej. Zwycięzcy konkursu wyłaniani są poprzez sondaż przeprowadzony przez Pentor Research International – odpowiedzi udzielają wyłącznie pracownicy bankowości.

Od 2009 roku Alior Bank konsekwentnie buduje wizerunek swojej marki. Bank prowadzi szerokie działania reklamowe i promocyjne. Sukces wizerunkowy grupy Alior polega również na bogatej ofercie produktów finansowych i na oryginalnym przekazie marketingowym. Pod koniec 2010 roku bank przeprowadził ciekawą kampanię reklamową „Świątecznej Pożyczki Gotówkowej”. Głównymi mediami kampanii były telewizja i Internet. Do 19 grudnia 2010 roku, 30 sekundowe spoty pojawiały się w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (m.in. w Polsacie, TVN, TVP 1, TVP 2, TV 4). Ponadto Alior Bank posłużył się masowym mailingiem bezadresowym (2 mln sztuk) i działaniami reklamowymi w prasie oraz na portalach internetowych. Drugi raz z rzędu kampanie wizerunkowe banku znalazły się na najwyższym podium ( 2 miejsce ING Bank Śląski, 3 miejsce Polbank).

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
15 kwietnia 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

commentluv
Przeczytaj inne:
Nordea trzecim bankiem w rankingu Newsweeka – 100 najcenniejszych firm

W corocznym rankingu „100 najcenniejszych firm” przygotowanym przez magazyn Newsweek i firmę konsultingową A.T. Kearney zaszły duże zmiany. Próżno w...

Zamknij