Czy reklamy bankowe kłamią?



Linki sponsorowane

Wśród społeczeństwa w naszym kraju panuje negatywna opinia o kampaniach reklamowych prowadzonych przez banki. Większość z nas twierdzi, że reklamy produktów i usług bankowych mają charakter agresywny i przekazują nierzetelne informacje. Co więcej ludzie w Polsce są przekonani, iż za wzrastające w ostatnich latach saldo zadłużenia Polaków odpowiedzialne są przede wszystkim banki.

Co prawda reklamy bankowe tak jak każde inne przepełnione są chwytami marketingowymi jednak w głównej mierze nasza niska świadomość ekonomiczna i nieczytanie  szczegółowo  regulaminów skłaniają do złych decyzji finansowych. Fakt, że banki zarabiają na naszych ciężko zarobionych pieniądzach sprawia, że potęguje się w nas z założenia negatywna opinia o tych instytucjach finansowych.

Bardzo ciekawa jest opinia samych bankowców o reklamach produktów finansowych. Z sondażu jaki przeprowadził TNS Pentor wynika, że aż ponad 70 procent bankowców wygłasza negatywną opinię o reklamach produktów bankowych-twierdzą, iż spoty reklamowe nie mówią całej prawdy-dla porównania w 2008 roku przeciwników tych reklam było 80 proc. Natomiast reszta ankietowanych pracowników banków jest przekonana o prawdzie przekazywanej w reklamach bankowych.  Zatem w ostatnich 3 latach jesteśmy świadkami  ujemnej dynamiki  wzrostu liczby osób przekonanych o skutecznym oddziaływaniu banków na klientów poprzez kampanie reklamowe.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
3 sierpnia 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Jak złożyć reklamacje w banku?

Najczęstszą przyczyną niezadowolenia klientów oraz składania przez nich reklamacji są: niezaksięgowana wpłata we wpłatomacie, źle naliczone opłaty i prowizje, spóźniony...

Zamknij