Nordea Benefit Private banking



Linki sponsorowane

Informacje i opinie o Nordea Benefit Private banking w banku Nordea Bank Polska S.A.

Po dwudziestu latach transformacji polski rynek finansowy w wielu aspektach osiągnął ten etap dojrzałości, w którym banki ustanawiają najwyższe standardy w zakresie obsługi klienta. W obliczu kryzysu banki postawiły na klientów pewnych i wypłacalnych. Bank Nordea przygotował ofertę usług dla zamożnych klientów-program lojalnościowy Nordea Benefit.

W branży finansowej szczególnie liczy się rzetelność, precyzja i wiarygodność w kontaktach interpersonalnych. Jest to klucz do przyciągania i utrzymania klientów indywidualnych oraz firm, gotowych obdarzyć bank zaufaniem. Model obsługi klientów złotych w banku Nordea zapewnia stałe wsparcie w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych. Aby uzyskać status klienta złotego w programie lojalnościowym Nordea Benefit, wystarczy posiadać wartość depozytów i uruchomionych kredytów na co najmniej 125 tys. zł. Bańkowość Doradczą Nordea wyróżnia m.in. indywidualny proces analizy potrzeb, specjalne warunki cenowe oraz dedykowany osobisty doradca.

Nordea Benefit w banku Nordea Bank Polska S.A. – główne cechy:

– w ramach programu można zostać klientem złotym, srebrnym albo brązowym

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
17 lutego 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Ikano Bank

Ikano Bank to instytucja finansowa, która powstała w 1995 roku. Założycielem banku był szwedzki magnat finansowy Ingvar Kamprad Fiodor. Początkowo...

Zamknij