ING Bank Śląski

Kredyt dla firm w ING Banku Śląskim – nowe warunki kredytowania

6 lipca 2011 Skomentuj

INB Bank Śląski posiada atrakcyjną ofertę produktów bankowych dla przedsiębiorców. Przykładowo rachunek firmowy w tym banku cieszy się dużym uznaniem i popularnością. Świadczy o tym zajmowanie wysokich pozycji banku jeśli chodzi o rachunki dla firm. Z ING Bankiem Śląskim mamy możliwość nie tylko sprawnego zarządzania gotówką firmową lecz również pozyskania taniego

Konto oszczędnościowe w euro – ING Bank Śląski

4 lipca 2011 Skomentuj

Kryzys finansów publicznych w strefie Euro oraz rekordowo wysoki kurs franka sprawił, że  Polacy niechętnie spoglądają w stronę obcych walut. Załamanie się finansów publicznych w Grecji  niekorzystnie rzutuje na wizerunek europejskiej waluty i nie jest już ona tak bezpieczna.  Silna gospodarka szwajcarska sprawia, iż frank jest bardzo mocną walutą. Słaba złotówka w stosunku do  franka

Konkurs dla podróżujących w ING Banku Śląskim – „Podróżniczy Biznesplan ING”

23 czerwca 2011 Skomentuj

ING Bank Śląski zorganizował za pomocą portalu społecznościowego Facebook ciekawy konkurs „Podróżniczy Biznesplan ING”. Aplikacja związana z tym konkursem znajduje się po lewej stronie pod logiem banku na fanpage’u banku. Bank zdecydował się na promocję tego konkursu na Facebook gdyż portal ten odwiedza codziennie duża rzesza klientów. Stronę ING Banku Śląskiego polubiło

Rowery GT w ofercie ING Banku Śląskiego – program „Bankujesz-Kupujesz”

8 czerwca 2011 Skomentuj

ING Bank Śląski sukcesywnie rozwija grupę firm współpracujących w ramach programu „Bankujesz-kupujesz”. Przypomnijmy na czym polega ten program lojalnościowy. Usługa bankujesz-kupujesz skierowana jest do  najbardziej aktywnych klientów banku śląskiego. Zasada jest prosta: aktywne korzystanie z produktów bankowych przekłada się na liczbę zbieranych punktów, które

Przejęcie ING Banku Hipotecznego przez Bank Śląski

28 maja 2011 Skomentuj

Idea powstania ING Banku Hipotecznego zrodziła się  20 listopada 2000 roku. Dziesięć miesięcy później-25 września 2001 roku, Komisja Nadzoru Bankowego wydała zgodę na rozpoczęcie działalności operacyjnej tej instytucji. Początkowo ING Bank Hipoteczny działał pod nazwą Śląski

Karty płatnicze w ING Banku Śląskim – naklejka PayPass ZBLIŻAK

27 maja 2011 Skomentuj

Karty debetowe w ING Banku Śląskim, umożliwiają dostęp do środków pieniężnych zgromadzonych na koncie osobistym. Pozwalają również na wypłacenie gotówki z bankomatów i wpłacenie środków pieniężnych we wpłatomatach. Bank wydaje karty płatnicze w dwóch

Bankowość internetowa ING Bank Śląski – poprawiony interfejs

25 maja 2011 Skomentuj

ING Bank Śląski w marcu bieżącego roku zmodyfikował bankowość elektroniczną. Dokonana zmiana serwisu bankowości elektronicznej miała pozytywnie wpłynąć na  poruszanie się użytkowników w serwisie. Nie zawsze nowoczesny wygląd i zmiany idą w parze z funkcjonalnością. Klienci Banku Śląskiego nienajlepiej ocenili modyfikację interfejsu bankowości elektronicznej.

Karta płatnicza Visa Corporate Charge ING Bank Śląski

17 maja 2011 Skomentuj

Nowa karta płatnicza typu charge w ING Banku Śląskim przeznaczona jest dla dużych korporacji i firm. Są to służbowe karty płatnicze, które Bank Śląski wprowadził na polski rynek jako pierwszy. Każdy z klientów korporacyjnych może indywidualnie ustalać  okres bezodsetkowej spłaty

Program bankujesz kupujesz – wiosenna promocja w ING Bank Śląski

12 maja 2011 Skomentuj

Usługa bankujesz-kupujesz to program lojalnościowy dla najbardziej aktywnych klientów banku śląskiego. Zasada jest prosta: aktywne korzystanie z produktów bankowych przekłada się na liczbę zbieranych punktów, które umożliwiają zakup produktów po atrakcyjnych cenach z katalogu dostępnego na stronie internetowej www.bankujesz-kupujesz.pl.

Wyniki finansowe ING Bank Śląski – 1 kwartał 2011

8 maja 2011 Skomentuj

Od początku 2011 roku, ING Bank Śląski efektywnie rozwija strategiczne kierunki działania. Celami strategicznymi banku śląskiego są: pozyskanie nowych klientów i wzrost wolumenów środków powierzonych przez klientów, intensyfikacja sprzedaży produktów kredytowych, wysoki poziom obsługi klienta, prosta i uczciwa oferta produktów bankowych.