Multibank



Linki sponsorowane

Informacje i opinie o Multibanku.

Multibank powstał w 2001 roku jako detaliczna cześć BRE Banku SA. Łączy nowoczesną bankowość internetową z obsługą klientów w tradycyjnych oddziałach. Największym akcjonariuszem tej instytucji finansowej jest Commerzbank (50% kapitału akcyjnego).

Po 10 latach działalności Multibank dysponuje siecią ponad 130 placówek w całym kraju, z których usług korzysta blisko pół miliona klientów indywidualnych i przedsiębiorstw. Najsilniejszą stroną banku jest sprawność i łatwość obsługi przez doradców w placówce, na multilini lub samodzielnie przez Internet, bankomaty oraz wpłatomaty.

Zobacz najciekawsze i wybrane oferty finansowe w Multibanku:

Multibank kredyt samochodowy
Multibank kredyt hipoteczny
Multibank karta kredytowa
Multibank oddziały

Ponadto Multibank oferuje zindywidualizowaną i kompleksową obsługę finansową oraz pozafinansową zamożnego klienta tzw. private banking. W ramach tej usługi bank zaprasza zamożnych klientów do Klubu Ekskluzywnej Bankowości Aquarius. Członkowie tego klubu korzystają ze specjalnych przywilejów m.in. osobisty doradca, obsługa w wydzielonych  pokojach, negocjowanie oprocentowania w ofercie depozytowej, atrakcyjne warunki kredytowe.

Zapraszamy do pisania własnych opinii i komentarzy na temat  Multibanku.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 6.1/10 (30 votes cast)
Multibank, 6.1 out of 10 based on 30 ratings
14 lutego 2011


Podobne


Tagi


12 opinie o Multibank

    No to w temacie opinii o MultiBanku:

    To może żeby się wyłamać z reklamowych wpisów.

    Na studiach w 2002 roku, założyłem konto w Multibanku. (nie debetowe, chodziło chyba głównie o możliwość zapłaty kartą w internecie). Z konta nie korzystałem, miejsce zamieszkania (stancja) zmieniłem i żyłem sobie w błogiej niewiedzy. W tym roku , po 9 latach, bank wypowiedział mi umowę konta (!) i skierował sprawę do windykacji. ( przez 9 lat, zero kontaktu w trybie list polecony, czy telefon). Windykacja wysłała list polecony na drugi adres na umowie (zameldowania, nie korespondencyjny) i trybie pałki i kija egzekwuje swoje należności. (ok. 1200 zł)

    Zdaję sobie sprawę, że bank nie ma obowiązku ‚kontaktować się ze mną w tego typu sprawach’, wiem też, że bodajże art. 65 o zamknięciu umowy po 2 latach braku ruchu na koncie (mówimy o 9 latach )
    bywa przedmiotem interpretacji, ale wg. mnie jest to rażąco negatywny przykład podejścia Banku do klienta(?).

    Piotr P.
    29 kwietnia 2011 o 12:51

    Sądzę, że każdy bank w tym kraju odwali taki sam numer w tej sytuacji. Teraz kwestia żeby im odpowiednio odpisać i powalczyć o swoje.

    admin
    29 kwietnia 2011 o 18:27

    Banki są instytucjami zaufania publicznego….jednak powinniśmy umowy czytać bardzo dokładnie; mały szczegół w treści może potem przysporzyć wiele problemów. Pewnie pracownik banku, który zakładał Panu konto już dawno nie pracuje w danej placówce ( a oni mają podglądy w systemie o „swoich” zakładanych produktach). Dziwi mnie fakt, że nikt się nie zgłosił z ofertą przekształcenia konta studenckiego (które traci ważność po 26 roku życia) na Multikonto JA- bo domyślam się że to było właśnie konto studenckie? Ciekawe skąd takie duże naliczone opłaty….

    mikołaj
    29 kwietnia 2011 o 19:05

    Nie mogę powiedzieć nic złego o Multibanku. Założyłam szybko i sprawnie konto firmowe. Wszelkie informacje udzielane były fachowo i zrozumiale. Do tego przemiła obsługa.

    Paulina F.
    13 września 2011 o 13:02

    W tym tygodniu totalnie przewiozłęm się na tym banku i diametralnie zmieniam swoją opinię o Multibanku. Zarówno placówka jak i centrala kompletnie mnie olały , gdy poprosiłem o wyjaśnienie sprawy dotyczącej stanu moich kont. Wszystko co usłyszałem od Pani dyrektor mojej placówki to słowa „może Pan złożyć reklamację”. Złożyłem i odpowiedź , która przyszła nawet w części nie wyczerpała mojego zapytania. Obiecałem Pani dyrektor, że zaraz po wyjaśnieniu sprawy zmieniam bank i słowa dotrzymam.

    admin1
    25 listopada 2011 o 12:14

    A ja powiem tyle ja osobiście mam konto w Multibanku i jestem bardzo zadowolona ze współpracy z pracownikami, ale uważam ,że nie którzy z nich są niekompetetni, ponieważ mama ubiegała się o wysoki kredyt inwestycyjny i Pani dr wiedząc,że go nie dostanie bo jest na ryczałcie zrobiła wszystko żeby mama założyła konto w jej placówce ( podejrzewam,że brakowało jej do planu) namówiła ją wiedząc ,że przez to konto a zarazem jej placówkę przepłynie bardzo wysoka kwota ze środków unijnych – wierzcie mi ,że uważam ,że to jest świństwo jakich mało !!!!

    Nana07
    10 grudnia 2011 o 10:43

    Umowę do karty wcisnęli mi razem z kontem Aquarius i perfidnie mnie oszukali, choć specjalnie dzwoniłem do Multibanku i tłumaczyłem, że nie chcę karty bo to wiążę się z dużymi opłatami. Mimo zapewnień Pani, że za nieaktywowaną i nieużywaną kartę nie będą pobierać opłat, po roku zabrali mi 500zł. Reklamacji nie uznali, zostałem oszukany i czuję się okradziony przez Multibank. Wycofuję wszystkie oszczędności i przenoszę konto Aquarius do innego banku. Nigdy więcej Multibank.

    macem
    12 stycznia 2012 o 12:56

    Mam konto firmowe od roku w MULTIBANKU.
    Na start wpłaciłem nie małą kwotę na konto
    swoich pieniędzy.
    Po roku stwierdzam, że
    trudno jest otrzyamać:
    1 kredty na start zero mozliowości,
    2.Limit w ROR zero mozliwości,
    3.LEASING zero możliwości.
    Pobieraja tylko opłaty 1,50 za przelewy,
    za wpłaty i wypłaty w oddziale.
    Nie polecam tego BANKU.
    Nie jest to bank dla przedsiębiorców

    VKRA
    21 kwietnia 2012 o 14:14

    Jestem zadowolonym klientem Multibanku od 10 lat. Powiem więcej – lubie go! To mój Bank. Ma super czytelny i prosty serwis internetowy, dobre produkty i od jakiegoś czasu dopasowaną indywidualnie ofertę dla Ciebie. Moje kontakty w oddziale banku (rzadkie, ale są) to wyjątkowo miłe spotkania -indywidualna obsługa, wyjątkowy profesjonalizm i wysoka kultura osobista pracowników. Niepokoją mnie plany przejęcia Multibanku przez mbank. Nie chce mieć konta w jakimś mbanku. Nie identyfikuje się z tą marką. Dla mnie mbank to bank „cheap” raczej dla młodzieży klas gimnazjalnych i liceum, którzy mają tam swoje konta ze względu na brak opłat. Nie dla wszystkich klientów opłaty to jedyne kryterium. Chyba ktoś w tym banku o tym zapomniał. Gdy rzucą mnie do mbankowej masy klientów internautowych na pewno zamknę po tylu latach swoje konto i poszukam innego.

    klient Multibanku
    21 kwietnia 2012 o 17:52

    mysle ,ze nie warto trzymac wszystkich pieniedzy w jednym banku…jeslii dojdzie do polaczenie tych bankow chyba zmienie bank…

    epe92
    16 maja 2012 o 16:22

    Wzięłam w Multibanku kredyt samochodowy. Miałam drobną stluczkę. Aby zlikwidować szkode musiałam uzyskać zgodę banku. Zajęło to 2 miesiące! Multibank najpierw zgubił pismo, potem odsyłali mnie od jednej osoby do drugiej, żeby wyjaśnić sprawę, a samochód stał w warsztacie. Tylko uprzejmości warsztatu zawdzięczam odbiór samochodu. Bank odpowiedział po 2 miesiącach…. i 2 tygodnie później przysłał mi pismo grożąc wypowiedzeniem kredytu jeśli natychmiast nie prześlę im potwierdzonej pisemnie przez ubezpieczyciela kopii polisy ubezpieczenia, czego nigdy wcześniej nie oczekiwał. obsługa klienta fatalna. Nikomu nie polecam brania kredytu w tym banku!

    baskasem
    16 maja 2012 o 21:01

    Mam doświadczenie z oddziałem w Szczecinie… nie wiem czy dobre czy niedobre. Po prostu nie udało mi się dostać kredytu i o to powinnam być zła. Jednak z drugiej strony byłam bardzo zadowolona z obsługi – pani była naprawdę bardzo miła, wytłumaczyła wszystko od początku do końca. Nie mogę mieć przecież pretensji do niej, bo wykonywała swoje zadanie bardzo rzetelnie. Niestety zawiodła tutaj „góra”.

    Jadzia
    19 czerwca 2012 o 12:12

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Centrum Bankowości Prywatnej PKO BP – Warszawa przy ul. Pięknej

Strategia działania PKO BP na lata 2010-2012 zakłada rozwój segmentu private banking. Bankowość prywatna ma stać na najwyższym, światowym poziomie....

Zamknij