Bank Pekao SA



Linki sponsorowane

Informacje i opinie o banku Pekao S.A

W 1929 roku z inicjatywy Henryka Grubera, ówczesnego prezesa Pocztowej Kasy Oszczędności powstał Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna. W początkowej fazie rozwoju, był to bank na potrzeby polskiej emigracji usytuowanej w USA, Grecji, Francji i w Argentynie. W okresie powojennym, gdy w Polsce panowały rządy komunistyczne-Skarb Państwa stał się większościowym akcjonariuszem banku. W latach 1971-1989 Pekao SA charakteryzował się obsługą dewizową. W roku 1989 po zmianie systemu gospodarczego w naszym kraju, Pekao SA postawił na rozwój usług detalicznych, korporacyjnych i inwestycyjnych. Bank zapisał się w kartach historii Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Poprzez pierwsze biuro maklerskie w Polsce, wprowadził na giełdę  sprywatyzowane  spółki m.in. Tonsil, Krosno i Kable.

Zobacz co oferuje Bank Pekao SA

Pekao SA lokaty

W latach 90 tych rozwój banku nabrał tempa. W 1996 roku została utworzona grupa bankowa Pekao SA. Do grupy należały : Bank Depozytowo-Kredytowy SA w Lublinie, Pomorski Bank Kredytowy SA w Szczecinie, Powszechny Bank Gospodarczy SA w Łodzi. 30 czerwca 1998 roku odbył się debiut banku na Giełdzie Papierów Wartościowych. Największym przedsięwzięciem w historii banku była fuzja z BPH SA.

Strategia Pekao SA, który jest jednym z największych banków  w Europie Środkowej, opiera się na segmentacji klientów i doborze specjalnych pakietów produktów finansowych do wydzielonych segmentów. Obecnie Bank Pekao SA świadczy usługi dla ok. 5 milionów klientów.

Zapraszamy do pisania własnych opinii i komentarzy na temat  Banku Pekao SA.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 5.0/10 (14 votes cast)
Bank Pekao SA, 5.0 out of 10 based on 14 ratings
21 lutego 2011


Podobne


Tagi


4 opinie o Bank Pekao SA

    Mój ulubiony bank. Wszystko załatwiam bardzo sprawnie przez internet, a kiedy muszę osobiście pofatygować się do oddziału, to też nie mogę narzekać – bo doradcy są kompetentni i rzeczowi.

    Maria
    13 września 2011 o 13:30

    Zgadzam się z poprzednią opinią. Nie zadawala mnie fakt pobierania sms-ów za każdą operację internetową. Poza tym jest ok.

    Atenach
    8 lutego 2012 o 12:38

    Z czystego lenistwa przez ostatnie kilka lat nie zmieniałam konta (małe dzieci, brak dostępu z wózkiem do oddziału), pomimo wysokich opłat, idiotycznych skomplikowanych procedur aktywacji kolejnych kart – w tym kart kodów do przelewów internetem. I tu ciekawostak wymaga to nie tylko przypisania nowej karty w necie ale także zaznaczenia w internecie prośby o aktywację karty, wówczas Biuro Obsługi Klienta (chyba Biuro Olania Klienta) oddzwoni (ciekawe kiedy????) zweryfikuje kodem pin (jak ktoś go dostał, założył i jeszcze pamięta!!!! jak nie to marsz do banku i to do swojego oddziału, a tam i tak skierują Cię na stronę internetową a tam od nowa oddzwoni Biuro Obsługi Klienta – zweryfikuje, i każe znów zaznaczyć na stronie potrzebę aktywowania karty kodów i z właśnie uzyskanym kodem pin do obsługi telefonicznej po więcej niż 48h, wizycie w banku, kilku dzikich awanturach znajdziemy się w punkcie wyjścia. Czyli od poczatku zaznaczamy na stronie chęć aktywacji karty kodów, czekamy na telefon z BOKu, jesteśmy weryfikowani pinem, peselem, datą urodzenia i kodem miasta (uwaga tu szczególnie nie może być błędu bo karty nie aktywują!!!!). My więcej niż 48h bez możłiwości skorzystania z własnych pieniędzy zmieniamy bank. Ale niestety by to zrobić czeka nas jeszcze jedna wizyta w banku …

    prawiebylyklient
    1 marca 2012 o 22:57

    Niekompetencja pracowników i niski poziom obsługi klienta. Szczególnie w Lublinie.

    wulgarny
    9 marca 2012 o 19:00

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Raiffeisen kupuje akcje Polbank EFG

O tym, że Polbank zamierza sprzedać większościowy pakiet akcji w Polsce wiadomo było już od jakiegoś czasu. Okazuje się, że...

Zamknij