Wyniki finansowe ING Bank Śląski – 1 kwartał 2011



Linki sponsorowane

Od początku 2011 roku, ING Bank Śląski efektywnie rozwija strategiczne kierunki działania. Celami strategicznymi banku śląskiego są: pozyskanie nowych klientów i wzrost wolumenów środków powierzonych przez klientów, intensyfikacja sprzedaży produktów kredytowych, wysoki poziom obsługi klienta, prosta i uczciwa oferta produktów bankowych.

W I kwartale 2011 roku z usług ING Banku Śląskiego korzystało 3 miliony klientów detalicznych( wzrost o 195 tys. r/r), a powierzone przez nich środki pieniężne przekroczyły 38 miliardów złotych ( wzrost 1,2 mld zł r/r). Jeśli chodzi o kredyty , to bank udzielił ich na łączną kwotę 33,7 miliardów złotych ( wzrost o 22 % r/r). Serwis transakcyjny ING Bank OnLine zyskał w ostatnim czasie  na wygodności, a siec placówek bankowych staję się bardziej nowoczesna. Cel prostej oferty bankowej został osiągnięty za pomocą wdrożenia internetowej oferty dla klientów korporacyjnych przyspieszającej obsługę procesów kredytowych-ING Direct Business Credit. Realizacja strategicznych celów jest doskonale widoczna w wynikach finansowych banku: 732 miliony zł przychodów w I kw 2011 roku- + 11 % r/r; 324 miliony zł wyniku finansowego przed kosztami ryzyka- + 21 % r/r; zysk netto 213 milionów zł- + 20 % r/r. Dodatkowo udział wartości kredytów do wielkości depozytów wynosi 70 procent- + 10 p.p. r/r .

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
8 maja 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Bankomaty Invest Banku – opłaty za korzystanie

Wraz z dniem 1 września 2011 roku, Invest Bank umożliwił swoim klientom bezprowizyjne korzystanie z bankomatów usytuowanych na terenie całego...

Zamknij