Wyniki finansowe Banku Pocztowego – I kw. 2011 r.



Linki sponsorowane

Bank Pocztowy w I kwartale 2011 roku zrealizował plan działania w 140 procentach. Od początku roku rozwijana była siec oddziałów banku w Urzędach Pocztowych-obecnie funkcjonuje 25 takich punktów obsługi klienta. Wraz z początkiem 2011 roku bank wprowadził ogólnopolską kampanię reklamową w mass mediach, która dotyczyła bezpłatnych Kont Standard i Nestor. Prezentowana był również oferta kredytu gotówkowego Raz Dwa. Ponadto prowadzona była strategiczna akcja edukacyjna „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!”. Dzięki tym działaniom bank pozyskał rekordową w swojej historii liczbę nowych klientów w liczbie 50 tysięcy. Większa liczba klientów, a co za tym idzie wzrost sprzedaży przełożyła się na 4 milionowy wynik finansowy netto banku. Należy zaznaczyć, iż plany dotyczące większości obszarów działania banku zostały przekroczone. W pierwszym kwartale br. bank miesięcznie zakładał 14 tysięcy rachunków osobistych, a łączne saldo kredytów wyniosło 2,8 miliarda złotych.

Główne informacje sprawozdania finansowego ( I kw. 2011 r.):
– 50 tysięcy nowych klientów
– 43 tysiące nowych Kont osobistych Nestor i Standard
– w okresie I kw. br. ponad 850 mln zdeponowanych środków na lokatach
– wartość sprzedaży kredytów konsumpcyjnych i mieszkaniowych wyniosła 235 mln zł
– sprzedaż kredytów detalicznych wyniosła 270 mln zł
– sprzedaż kredytów w obszarze instytucjonalnym wyniosła 97 mln zł
– wynik na działalności bankowej: 59,8 mln
– wynik netto: 4 mln zł

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
12 maja 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Kredyt gotówkowy mBank

Informacje i opinie o kredytach gotówkowych w banku mBank Skuteczny plan finansowy domowego budżetu musi uwzględniać wszystkie wydatki i dochody...

Zamknij