Plan depozytowy + 19 w Toyota Banku



Linki sponsorowane

W mass mediach rozpoczęła się kampania reklamowa nowego produktu oszczędnościowego w Toyota Banku-planu depozytowego. Kampania będzie widoczna w takich stacjach telewizyjnych jak TVN CNBC, TVN 24 i w radiowych: Trójka, Radio Zet, Tok FM. Zalety tego produktu będą przedstawione także w wagonach warszawskiego metra. Autorem kampanii reklamowej jest agencja Legend Group. Zaletą planu depozytowego jest fakt, iż klient nie zamraża pieniędzy na długi okres i ma bieżący dostęp do własnych środków przez darmowe konto internetowe. Minimalna kwota inwestycji wynosi 5 tysięcy złotych. Posiadacze tego depozytu mogą uczestniczyć w promocji Toyoty Banku, polegającej na zwrocie do 4 procent kwoty wydanej na zakupy za pomocą karty płatniczej w 25 tysiącach punktów handlowo-usługowych.

Sprawdź inne toyota bank opinie

Plan depozytowy + 19-główne cechy:
stopa zwrotu do 4,6 procent w skali roku
kapitalizacja odsetek co 1,2 lub 3 dni
bezpłatne konto internetowe
darmowe przelewy
3 bezprowizyjne wypłaty z bankomatów w miesiącu
minimalna kwota inwestycji to 5 tysięcy złotych
zwrot do 4 procent za zakupy dokonane kartą płatniczą

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 6.5/10 (2 votes cast)
Plan depozytowy + 19 w Toyota Banku, 6.5 out of 10 based on 2 ratings
8 września 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Oszczędności w Nordea, a trzęsienie ziemi w Japonii

Nie tylko mieszkańcy Japonii, ale i cały świat zapamięta datę 11 marca 2011. Trzęsienia ziemi wystąpiły w rejonie położonym kilkaset...

Zamknij