Nowy System Teradata – zintegrowane dane banku PKO BP i Inteligo



Linki sponsorowane

PKO BP wdraża system firmy Teradata, dzięki któremu ma nadzieję zwiększyć liczbę kontaktów z klientami. Zintegrowane dane klientów banku pozwolą na konstruowanie ofert dostosowanych do ich potrzeb.

Nowe rozwiązania podniosą efektywność kampanii marketingowych. Pozwolą na monitorowanie aktywności klientów pod kątem sprzedaży, usług. Tym samym bank będzie mógł spersonalizować oferty, które będą skierowane do indywidualnych klientów, tak żeby były odpowiedzią na ich potrzeby.

Jak działa ów nowy system? Otóż na podstawie danych, historii rachunków oraz przeprowadzonych transakcji, aplikacje do zarządzania kampaniami marketingowymi dokładnie zdefiniują grupę docelową klientów w ramach mikrosegmentów. Do nich właśnie trafią oferty jednym z kanałów dostępu.

System Teradata zostanie wdrożony także przez Inteligo, który to jest internetowym ramieniem PKO BP.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
14 kwietnia 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Lokata „Morze Zysków” w Banku Millennium

Pojawiające się w ostatnim czasie lokaty na polskim rynku zazwyczaj charakteryzują się dzienną kapitalizacją odsetek. Z racji tego, iż nastąpiły...

Zamknij