Konkurs „Gdyński Biznesplan” – IX edycja z Nordea Bank



Linki sponsorowane

Bank Nordea jest od 2003 roku patronem konkursu „Gdyński Biznesplan”. Konkurs jest szansą dla osób marzących o prowadzeniu działalności gospodarczej lub o rozwoju już istniejącej firmy. 31 maja bieżącego roku w Urzędzie Miasta Gdyni odbyła się finałowa gala z okazji zakończenia IX edycji konkursu „Gdyński Biznesplan”.

Tegoroczny zwycięzca otrzymał 25 tysięcy złotych, nowoczesnego notebooka’a, opłacony roczny dostęp do Internetu, urządzenie wielofunkcyjne i darmowe konto firmowe przez 12 miesięcy-bezpłatny rachunek firmowy otrzymały również osoby z miejsca II i III. Konkursowy biznesplan musiał posiadać mierzalne cele, a pomysł na biznes musiał mieć znamiona sukcesu. Z 807 osób zgłoszonych do rywalizacji, biznesplany złożyły 704 osoby.

Uczestnicy tegorocznej edycji to przede wszystkim mężczyźni z wyższym wykształceniem w wieku od 21-30 lat. Pomysły na biznes dotyczyły głównie sektora usług IT-58 procent wszystkich biznesplanów. Zmagania w konkursie rozpoczęły się 31 stycznia, a ostateczny termin składania biznesplanów został ustalony na dzień 31 marca br. Kolejnym etapem konkursu  były szkolenia i konsultacje z ekspertami w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. W 2011 roku, organizator konkursu wyłonił 17 finalistów-w tym trzech głównych laureatów.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
1 czerwca 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Ubezpieczenie nieruchomości w Deutsche Banku – promocja do 5 lipca

Deutsche Bank wspólnie z Towarzystwem Ubezpieczeń Compensa przygotował promocyjną ofertę ubezpieczenia nieruchomości dla klientów indywidualnych. Oferta jest odpowiedzią w stosunku...

Zamknij