Infolinia w MultiBanku – usprawnienie serwisu telefonicznego



Linki sponsorowane

Bankowość telefoniczna jest jedną z form bankowości elektronicznej. Prościej mówiąc jest to oferowanie usług bankowych za pomocą telefonu. Zakres tych usług nie jest szeroki, a operacje wykonywane przez telefon dzielą się na pasywne i aktywne. Do tych ostatnich zaliczają się takie operacje jak przelew czy zdeponowanie pieniędzy na lokacie terminowej. Pasywna operacja bankowa to na przykład sprawdzenie salda rachunku osobistego. Jednym ze sposobów wykonywania operacji bankowych przez telefon jest Automatyczny Serwis Telefoniczny.

Z dniem 17 lipca 2011 roku MultiBank usprawnił ten system w zakresie zmniejszenia liczby połączeń między konsultantami i wprowadził możliwość realizacji zleceń w języku angielskim. Zmiany te sprawiły, że klient szybciej trafia do odpowiedniego konsultanta. Dodatkowo skrócono także odczytywanie komunikatów w serwisie telefonicznym. Nawiązując do funkcji rozmowy w języku angielskim to aby wybrać ten jezyk należy wcisnąć w klawiaturze telefonu opcję „9”. MultiBank przygotował usprawnienia w Automatycznym Serwisie Telefonicznym we współpracy z firmą Interactive Intelligence.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
20 lipca 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Gdzie złożyć wniosek o wpis do hipoteki?

Przypomnijmy, że hipoteka jest formą zabezpieczania wierzytelności i jest ustanowiona na rzecz instytucji udzielającej kredytu hipotecznego. Wpis hipoteki dokonywany jest...

Zamknij