CitiService – obsługa klientów korporacyjnych w Banku Handlowym



Linki sponsorowane

Od 16 lat w Banku Handlowym działa komórka zajmująca się obsługą klienta korporacyjnego. Departament Obsługi Klienta o którym mowa to zespół najlepszych doradców bankowym, którzy są przypisani do konkretnych firm. Klienci poprzez departament obsługi mogą zgłaszać sprawy operacyjne i reklamacje. O jakości i standardzie obsługi świadczą świetne rezultaty komórki. Departament Obsługi Klienta obsługuje ponad 33400 rachunków i wyjaśnia 15 tysięcy spraw miesięcznie. W miesiącu odbieranych jest 11 tysięcy telefonów i 115 tysięcy maili od klientów.

1 sierpnia 2011 roku Departament obsługi zmienił nazwę na CitiService-jest to nawiązanie do marki banku. Od tej pory klienci korporacyjni Banku Handlowego mogą zgłaszać swoje sprawy pod jednym numerem telefonicznym 801 248 424 i na specjalną skrzynkę mailową citiservice.polska@citi.com. Podnoszenie standardu obsługi klientów to jeden z celów strategicznych banku. Najlepszą rekomendacją CitiService jest wysokość wskaźnika lojalności klientów, który wynosi 60,9 procent.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
8 sierpnia 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Promocyjny kredyt hipoteczny w PKO BP: 15 -16 grudnia 2011

W dniach od 15 do 16 grudnia bieżącego roku odbędą się Dni Otwarte Kredytów Hipotecznych w Banku PKO BP. W...

Zamknij