Certyfikat jakości dla usług sprzedaży telefonicznej w BZ WBK



Linki sponsorowane

Z inicjatywy Komisji Europejskiej została opracowana nowa norma jakościowa dla firm działających w sektorze usług call contact center. Główną przesłanką powstania normy był wzrost niezadowolenia klientów z usług call center. Niezadowolenie wynikało z otrzymywania błędnych informacji, długiego oczekiwania na połączenie i złego traktowania rozmówców.

Ponad 30 krajów na naszym kontynencie przyjęło już Europejską Normę Jakościową EN 15838. W gronie tych krajów znajduje się Polska. Bank Zachodni WBK jest pierwszą instytucją finansową w Polsce, która otrzymała prestiżowy certyfikat jakości dla obsługi sprzedażowej produktów bankowych drogą telefoniczną i internetową. Norma EN 15838 Customer Contact Centres dotyczy pomiarów wydajności konsultantów, konsumentów, procesów, jakości kontaktów oraz infrastruktury. Norma  określa  również standardy umiejętności konsultantów,  rekrutacji, stanowisk pracy i zarządzania.

Proces certyfikacji call center Banku Zachodniego WBK został przeprowadzony przez światowego lidera w zakresie certyfikacji systemów, wyrobów i usług  – firmę SGS.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
7 kwietnia 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Na czym polega usługa BILIX? – płacenie za rachunki on-line

BILIX jest to usługa oferowana przez banki za pomocą serwisu internetowego. Jest to bardzo duże ułatwienie jeśli chodzi o opłacanie...

Zamknij