Bankowość mobilna w Nordea



Linki sponsorowane

Bank Nordea poszedł w ślady innych banków w Polsce i udostępnił kolejny kanał bankowości elektronicznej. Tym razem klienci Nordea będą mieli dostęp do własnego konta poprzez telefon komórkowy przez 24 godziny na dobę. System Netbank działa na takich urządzeniach jak iPhone, telefony komórkowe z oprogramowaniem Android oraz  urządzenia  wyposażone w przeglądarkę internetową obsługującą format HTML, CSS, i JavaScript. Z systemem mobilnym klienci Nordea mają dostęp do wybranych usług bankowych między innymi historia operacji na koncie, dokonywanie przelewów krajowych, realizacja przelewów między własnymi rachunkami, sprawdzanie salda konta.

Netbank przeznaczony jest dla posiadaczy rachunków osobistych i konta eFirma. Do korzystania z systemu bankowości mobilnej wystarczy samo urządzenie bez dodatkowych programów. Urządzenie mobilne łączy się ze stroną internetową https://mobile.nordea.pl. W przyszłości bank planuje wprowadzić bardziej zaawansowane rozwiązania w ramach bankowości elektronicznej. Docelowo ma powstać aplikacja z wieloma funkcjami na telefon. Należy zaznaczyć, iż obecny system Netbank oparty jest o technologię skandynawską Grupy Kapitałowej Nordea. Dostęp do nowej usługi banku jest darmowy.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
28 lipca 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Filarum.pl – opinie o tej coraz bardziej rozwijającej się firmie

Filarum.pl to 3cia w kolejności firma pożyczkowa, po Vivusie i Wonga.com, która prowadzi bardzo intensywne działania reklamowe. Większość firm tego...

Zamknij