Akademia Menedżera PKO Banku Polskiego



Linki sponsorowane

W czerwcu 2011 roku rozpoczną się cykl szkoleń dla kadry menedżerskiej banku w ramach projektu „Akademia Menedżera”. PKO Bank Polski podpisał umowę z Polską Akademią Rozwoju Przedsiębiorczości na realizację współfinansowanego przez Unię Europejską projektu „Akademia Menedżera PKO Banku Polskiego”. Celem programu jest rozwój umiejętności menedżerskich kadry zarządzającej w PKO BP.

Bank otrzymał na ten projekt ponad 7 milionów złotych z Europejskiego Funduszu Społecznego. W programie przewidziano 636 szkoleń i warsztatów, które są podzielone na dwa bloki tematyczne: Akademia Lidera i Uniwersytet Przyszłych Liderów. Z programu skorzysta ponad 3800 osób z kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla. 75 osób ze ścisłego grona najwyższej kadry zarządzającej przejdzie szkolenie dotyczące zarządzania polityką personalną w organizacji z uwzględnieniem wieku pracowników. Ponadto 1520 pracowników banku w wieku powyżej 45 lat otrzyma pomoc w zakresie indywidualnego doradztwa rozwoju osobistego.

„Akademia Menedżera” jest elementem Strategii Rozwoju Banku, która zakłada zwiększenie efektywności funkcjonowania banku. W oferowanych przez bank warsztatach, kadra zarządzająca ma okazję podnieść kluczowe kompetencje(organizacja pracy, umiejętności komunikacyjne, kierowanie zespołem). Bank poprzez warsztaty chce również kształtować wśród pracowników dynamiczną kulturę organizacyjną  oraz postawę ukierunkowaną na zaspakajanie potrzeb klientów. Zakończenie szkoleń przewidziane jest na czerwiec 2013 roku.

VN:F [1.9.22_1171]
Koniecznie oceń:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
1 czerwca 2011


Podobne


Tagi


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

commentluv
Przeczytaj inne:
Zmiany kadrowe w Polskim Banku Przedsiębiorczości

Od początku roku następują znaczące zmiany na stanowiskach w pionie bankowości korporacyjnej PBP Banku. Od stycznia bieżącego roku zatrudnienie w...

Zamknij